Σύμφωνα με αρμόδια στελέχη, που μίλησαν στον «Ελεύθερο Τύπο» η σκέψη που υπάρχει είναι, αποκλειστικά, τα «καλάθια» των αλυσίδων σούπερ μάρκετ με ετήσιο τζίρο άνω των 90 εκατ. ευρώ, να ανακοινώνονται από το ΥΠΑΝ. Συγκεκριμένα να αναρτώνται στην εφαρμογή e-καταναλωτής και στο site του υπουργείου και παράλληλα κάθε αλυσίδα να προβαίνει σε σχετικές ανακοινώσεις για το καλάθι της. Από εκεί και πέρα, καλάθι με προϊόντα σε ευνοϊκές τιμές θα μπορεί να φτιάξει όποιος επιθυμεί π.χ. ένα μίνι μάρκετ, ένα μικρό, συνοικιακό κατάστημα.
Την ίδια ώρα εξετάζεται πότε είναι καλό, χρονικά, να αλλάζει η σύνθεση του καλαθιού. Οι επικρατέστερες επιλογές είναι είτε ανά εβδομάδα είτε ανά 15 ημέρες. Οι ίδιες πηγές σχολίασαν, ακόμη, πως μία κοινή σήμανση δεν θα έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα -όχι πως θα είναι κακό να συμβεί κάτι τέτοιο- «αλλά ας εμπιστευτούμε τον ανταγωνισμό. Ο καθένας να προμοτάρει το καλάθι του όσο καλύτερα μπορεί», πρόσθεσαν.
Τα παραπάνω αναμένεται να «κλειδώσουν» εντός των επόμενων ημερών για να προβλεφθούν σε σχετική διάταξη, με κύκλους του ΥΠΑΝ να επισημαίνουν πως η τελευταία θα έχει ιδιαίτερη αξία για την προστασία των ίδιων των επιχειρήσεων από ενδεχόμενες σκέψεις ότι μπορεί να υπάρχει οποιαδήποτε «σκιά» στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Και βέβαια, θα γνωμοδοτήσει και η Επιτροπή Ανταγωνισμού επί της διάταξης.
Υπενθυμίζεται ότι το πρωί της Τετάρτης στελέχη της ηγεσίας του ΥΠΑΝ είχαν τηλεδιάσκεψη με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ).
Ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ζήτησε από τη βιομηχανία τροφίμων να συμμετάσχει στην προσπάθεια για το «καλάθι του νοικοκυριού» με εποικοδομητικό τρόπο -όπως είπε- έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα καλάθι προϊόντων που θα προσφέρεται στον Ελληνα καταναλωτή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, κάτω από τον πληθωρισμό.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «ο Σύνδεσμος αποδέχτηκε την πρόταση του υπουργείου, δεσμεύτηκε να ενημερώσει τα μέλη του και να εργαστεί εποικοδομητικά με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ώστε το καλάθι του νοικοκυριού να έχει επιτυχία και να βοηθήσει σημαντικά στη διαβίωση του ελληνικού νοικοκυριού μέσα σ’ αυτές τις πρωτοφανώς δύσκολες συνθήκες».
Τη δυσαρέσκεια των καταναλωτών ωστόσο έχει προκαλέσει η απουσία βασικών προϊόντων διατροφής:
– Όσπρια
– Αλεύρι
– Δημητριακά
– Μοσχάρι
Ζητούμενο είναι στο καλάθι να περιλαμβάνονται και προϊόντα γνωστών εταιρειών και να μην εντάξουν τα σουπερμάρκετ στις προσφορές τους μόνο τις no name συσκευασίες.
Στην προσπάθεια δεσμεύτηκαν να συμβάλουν και οι εκπρόσωποι της βιομηχανίας τροφίμων ώστε σε συνεργασία με τα σουπερμάρκετ, το «καλάθι του νοικοκυριού» να έχει επιτυχία και να βοηθήσει ουσιαστικά στη διαβίωση της ελληνικής οικογένειας.
Η Victoria Kjaer Theilvig Μις Υφήλιος 2024 – Πρώτη φορά ο τίτλος στη Δανία
Τζούλια Αλεξανδράτου: Οι υπηρεσίες της ως call girl και πόσα χρεώνει ανά ώρα
Ραγδαίες εξελίξεις με τους Ράδιο Αρβύλα και τεράστια ανατροπή, λίγο πριν την πρεμιέρα τους
Τα αγροτικά θέματα στο προσκήνιο των κλιμακίων του ΠΑΣΟΚ στη Μεσσηνία
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2024 Focus Radio. All rights received.
0 comments