Η νέα τουριστική καμπάνια για τον προορισμό “Πελοπόννησος” ξεκίνησε το ταξίδι της προς όλες τις ευρωπαϊκές χώρες στόχευσης, της ελληνικής αγοράς συμπεριλαμβανομένης.
Σημειώνεται, εξ άλλου, ότι για πρώτη φορά εντάσσονται στην συστηματική προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, αγορές που έδωσαν ιδιαίτερη δυναμική στον τουρισμό της χώρας μας το 2022.
Στο νέο αυτό σποτ προβάλλονται όλες οι Περιφερειακές Ενότητες της Πελοποννήσου, μέσα από εικόνες και μηνύματα τα οποία αναδεικνύουν συνολικά τα χαρακτηριστικά του προορισμού.
“Παραμένουμε σταθεροί στην στρατηγική και στον τρόπο που υλοποιούμε τις καμπάνιες μας, σε απόλυτη αρμονία με το brand του προορισμού” σημείωσε σχετικά η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αννα Καλογεροπούλου.
Η Victoria Kjaer Theilvig Μις Υφήλιος 2024 – Πρώτη φορά ο τίτλος στη Δανία
Τζούλια Αλεξανδράτου: Οι υπηρεσίες της ως call girl και πόσα χρεώνει ανά ώρα
Ραγδαίες εξελίξεις με τους Ράδιο Αρβύλα και τεράστια ανατροπή, λίγο πριν την πρεμιέρα τους
Υπεγράφησαν οι πρώτες Τοπικές Πράσινες Συμφωνίες στο Δήμο Καλαμάτας
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2024 Focus Radio. All rights received.
0 comments