Αυτό επισημάνθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας του δήμου, όπου έγινε ο απολογισμός έργου του Τμήματος Τουρισμού για το 2022 και ο προγραμματισμός δράσεων τουριστικής προβολής του δήμου για το 2023, στην αίθουσα συνεδριάσεων “Δημάρχου Χρ. Μαλαπάνη” στο Ιστορικό Δημαρχείο της πόλης.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμός δράσεων, οι βασικοί άξονες για την ανάπτυξη του προγράμματος προβολής και προώθησης το 2023 είναι: 1. Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που εντάσσει την Καλαμάτα στην Ευρωπαϊκή Αποστολή των 100 Κλιματικά Ουδέτερων και Έξυπνων Πόλεων έως το 2030. 2. Αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου και των κοινωνικών δικτύων και αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου του Δήμου Καλαμάτας που αφορά το γραφείο Τουριστικής Υποστήριξης. 3. Προβολή της Καλαμάτας σε εναλλακτικές αγορές και μορφές τουρισμού. 4. Ανάδειξη της ιδιαιτερότητας που προσδίδει στην πόλη η γειτνίαση της με την οροσειρά του Ταϋγέτου. 5. Η ανάδειξη όλου του τουριστικού, πολιτιστικού πλούτου και της πολυμορφίας που χαρακτηρίζει την Καλαμάτα. 6. Έμφαση στην αειφορία και στις αξίες της αυθεντικότητας, των ανθρώπινων σχέσεων, της φιλοξενίας, της ποιότητας των υπηρεσιών και της διαβίωσης στην πόλη. 7. Ανάδειξη της τοπικής κουλτούρας, των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας. 8. Συνεχής παραγωγή νέου περιεχομένου που θα τραβήξει την προσοχή των αγορών-στόχων όπου θα επιτρέψει την δυναμικότερη προβολή του προορισμού.
1. Αξιοποίηση των διαδραστικών χώρων του Δήμου στο Ιστορικό Δημαρχείο και στην παραλία καθώς υλοποιούνται και τα σχετικά έργα των απαραίτητων ψηφιακών υποδομών-εξοπλισμού τους και δημιουργίας του περιεχομένου προβολής τους. 2. Δημιουργία τουριστικών εμπειριών. 3. Εδραίωση της Καλαμάτας ως κύριας επιλογής Ελλήνων επισκεπτών τόσο για ολιγοήμερες αποδράσεις όσο και για πολυήμερα ταξιδιωτικά προγράμματα. 4. Δημιουργία προτεινόμενων πολυήμερων ταξιδιωτικών προγραμμάτων που θα απευθύνονται σε διαφορετικές κατηγορίες ταξιδιωτικών για όλες τις εποχές του χρόνου. 5. Διασύνδεση των διαφορετικών στοιχείων της πολυμορφικότητας της αληθινής Καλαμάτας σε ένα περιεκτικό αφήγημα. 6. Ανάδειξη της γαστρονομίας και του σημαντικού ρόλου της εντοπιότητας των πρώτων υλών της. 7. Προσέλκυση επισκεπτών που θα σέβονται τον προορισμό και θα συνεισφέρουν στην στήριξη της τοπικής οικονομίας και την αύξηση των εσόδων. 8. Ανάδειξη του πλούσιου πολιτιστικού και καλλιτεχνικού αποθέματος της πόλης και η διασύνδεση του με τον προσωρινά κάτοικο- επισκέπτη. 9. Δημιουργία στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης υποδομών προσβασιμότητας – προσβάσιμος τουρισμός (Accessible Tourism). 10. Η ψηφιοποίηση του τουριστικού περιεχομένου, καθώς και των μεθόδων επικοινωνίας με τον επισκέπτη. 11. Διεύρυνση συνεργασίας και διάδραση με τον ιδιωτικό τομέα.
Η Victoria Kjaer Theilvig Μις Υφήλιος 2024 – Πρώτη φορά ο τίτλος στη Δανία
Τζούλια Αλεξανδράτου: Οι υπηρεσίες της ως call girl και πόσα χρεώνει ανά ώρα
Ραγδαίες εξελίξεις με τους Ράδιο Αρβύλα και τεράστια ανατροπή, λίγο πριν την πρεμιέρα τους
Υπεγράφησαν οι πρώτες Τοπικές Πράσινες Συμφωνίες στο Δήμο Καλαμάτας
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2024 Focus Radio. All rights received.
0 comments