Το επεισοδιακό GP Αυστραλίας διακόπηκε τρεις φορές με κόκκινες σημαίες, είχε δύο οχήματα ασφαλείας και οκτώ εγκαταλείψεις, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν βγήκε νικητής από όλο αυτό το χάος, εμπρός από τον Λιούις Χάμιλτον και τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Φερστάπεν όδευε με άνεση προς τη νίκη του GP Αυστραλίας, 3ου φετινού αγώνα της Formula 1, εμπρός από τους Χάμιλτον και Αλόνσο. Ώσπου τρεις γύρους πριν από την καρό σημαία η επαφή του Κέβιν Μάγκνουσεν με τον τοίχο στην έξοδο της στροφής 3 ανάγκασε τους οργανωτές να διακόψουν τον αγώνα για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα της Haas.
Στην επανεκκίνηση ακολούθησε το απόλυτο χάος, που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των Αλόνσο και Κάρλος Σάινθ στις θέσεις 3-4. Ο Αλόνσο έκανε τετ-α-κε, οι δύο Alpine κατέληξαν στον τοίχο και ακολούθησαν άλλα τρία μονοθέσια εκτός πίστας. Αυτό έφερε ξανά τις κόκκινες σημαίες, και την τρίτη διακοπή του αγώνα.
Ο αγώνας επανεκκίνησε, αφότου οι αγωνοδίκες επανέφεραν την προηγούμενη κατάταξη -όπως ήταν πριν την επανεκκίνηση- και συνεπώς τον Αλόνσο στην 3η θέση. Παράλληλα, επέβαλλαν ποινή 5” στον Σάινθ για την υπαιτιότητα της σύγκρουσης, που σημαίνει ότι ο Σάινθ έπεσε εκτός δεκάδας, όταν ο αγώνας ξεκίνησε ξανά για τον τελευταίο γύρο.
Η πρώτη διακοπή είχε γίνει στον 9ο γύρο από τουε 58, λόγω ατυχήματος του Άλεξ Άλμπον που γέμισε την πίστα με θραύσματα. Πριν από τη διακοπή αθυτή εγκατέλειψε ο Σαρλ Λεκλέρ στον πρώτο γύρο μετά από επαφή με τον Λανς Στρολ, και μετά τη διακοπή του Άλμπον ο Ράσελ με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος της Mercedes W14.
Στην εκκίνηση ο Τζορτζ Ράσελ κατάφερε να περάσει τον Φερστάπεν και να ηγηθεί για τους πρώτους δύο γύρους, ενώ στον πρώτο γύρο και ο Χάμιλτον κατάφερε να κάνει την προσπέραση στον Ολλανδό – μια προσπέραση που ο Φερστάπεν εκ των υστέρων χαρακτήρισε αμφιλεγόμενη.
Ο Αλόνσο, στο μεταξύ, έχασε στον πρώτο γύρο την 4η θέση από τον Κάρλος Σάινθ, και όλα κυλούσαν έτσι μέχρι τον 8ο γύρο, που ο Άλεξ Άμπον έχασε τον έλεγχο της Williams στο σικέιν. Αρχικά οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το όχημα ασφαλείας, και οι Ράσελ και Σάινθ έσπευσαν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία μπαίνοντας στα πιτς.
Όμως, λίγα δευτερόλεπτα μετά το όχημα ασφαλείας μετατράπηκε σε κόκκινες σημαίες, και ο αγώνας διακόπηκε για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα της Williams. Αυτό κατέστρεψε τους Ράσελ και Σάινθ, καθώς όλοι πλέον πίσω στα πιτς θα είχαν την ευκαιρία για αλλαγή ελαστικών.
Ο αγώνας δεν άργησε να εκκινήσει για δεύτερη φορά. Μετά τη στατική εκκίνηση, ο Χάμιλτον κράτησε την πρωτοπορία και ο Αλόνσο την τρίτη θέση (καθώς οι Ράσελ και Σάινθ είχαν πέσει εκτός εξάδας), αλλά δύο γύρους αργότερα -όταν άνοιξε το DRS- ο Φερστάπεν πέρασε τον Βρετανό της Mercedes με χαρακτηριστική άνεση και απόλυτη διαφορά τελικής ταχύτητας.
Ο πρωταθλητής απομακρύνθηκε με άνεση στην κορυφή, καθώς πλέον έμειναν οι Χάμιλτον και Αλόνσο να μάχονται για τη δεύτερη θέση. Η διαφορά τους βρισκόταν σταθερά λίγο πάνω από το δευτερόλεπτο, καθώς ίσως ο Αλόνσο προετοίμαζε για το τέλος την επίθεσή του και ο Χάμιλτον προσπαθούσε να κρατήσει τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση.
Όμως, η μονομαχία των δύο στην πίστα δεν έμελλε να συμβεί. Στον 56ο γύρο, ο Μάγκνουσεν προσέκρουσε στον τοίχο της εξόδου της στροφής 2, και μαζί με το πίσω ελαστικό του σκόρπισε στην πίστα αμέτρητα θραύσματα της Haas. Αυτό έφερε τη δεύτερη διακοπή, για να καθαριστεί εκ νέου η πίστα.
Η τρίτη εκκίνηση του αγώνα δεν άργησε πολύ. Αλλά θα μετατρέπονταν σε μια χαοτική κατάσταση, στην πρώτη στροφή. Οι Αλόνσο και Σάινθ είχαν επαφή, η οποία προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση πίσω τους: οδήγησε τους Νικ Ντε Βρις και Λόγκαν Σάρντεαντ στην αμμοπαγίδα, και ακόμα χειρότερα της δύο Alpine στον τοίχο της εξόδου της δεύτερης στροφής, μετά από σύγκρουση μεταξύ των Πιέρ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν.
Οι κόκκινες σημαίες κυμάτισαν για τρίτη φορά. Ο Αλόνσο είχε πέσει στην 11η θέση, άλλα τέσσερα μονοθέσια ήταν πια εκτός αγώνα, και οι αγωνοδίκες έπρεπε να αποφασίσουν αν ο αγώνας θα ξεκινούσε ξανά, για 4η φορά σήμερα, και με ποια κατάταξη.
Δεδομένου ότι δεν είχε συμπληρωθεί ένας γύρος μετά την 3η εκκίνηση, εντέλει αποφάσισαν ότι η κατάταξη θα επανερχόταν όπως ήταν προηγουμένως, Δηλαδή, πριν από το ατύχημα του Μάγκνουσεν, μείον τα μονοθέσια που εγκατέλειψαν στην 3η επανεκκίνηση.
Έτσι, η Aston Martin του Αλόνσο μεταφέρθηκε ξανά στην 3η θέση στη γραμμή των πιτς, και απέμεινε μόνο ο γύρος σχηματισμού πίσω από το όχημα ασφαλείας πριν το τρενάκι των 12 μονοθεσίων που είχε απομείνει καλύψει την τελευταία στροφή και φτάσει στην καρό σημαία μετά την έξοδο από την πίστα του οχήματος ασφαλείας.
Οι πολύ μικρές διαφορές πίσω από το όχημα ασφαλείας σήμαιναν ότι ο Σάινθ πλήρωσε πάρα πολύ ακριβά την ποινή 5” για τη σύγκρουση με τον Αλόνσο, καθώς από την 4η θέση τα 5 επιπλέον δευτερόλεπτα τον έριξαν στην 11η. Η ποινή στον Σάινθ ανέβασε μια θέση παραπάνω τους οδηγούς που ακολούθησαν στη δεκάδα – μετά την ντροπιαστική και οδυνηρή στιγμή της Alpine: στην 4η τον Λανς Στρολ με τη δεύτερη Aston Martin, και στην 5η τον Σέρτζιο Πέρεζ που εκκίνησε από τα πιτς με τη Red Bull μετά τη χθεσινή του έξοδο στις δοκιμές κατάταξης.
Μετά από τον αγώνα της Μελβούρνης, η F1 κάνει διάλειμμα σχεδόν ενός μήνα καθώς ματαιώθηκε -λόγω πανδημίας- και πάλι το GP Κίνας που θα διεξαγόταν την Κυριακή του Ορθόδοξου Πάσχα. Έτσι, ο τέταρτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στις 30 Απριλίου, στους δρόμου του Μπακού στο Αζερμπαϊτζάν.
Η τελική κατάταξη:
Η Victoria Kjaer Theilvig Μις Υφήλιος 2024 – Πρώτη φορά ο τίτλος στη Δανία
Τζούλια Αλεξανδράτου: Οι υπηρεσίες της ως call girl και πόσα χρεώνει ανά ώρα
Ραγδαίες εξελίξεις με τους Ράδιο Αρβύλα και τεράστια ανατροπή, λίγο πριν την πρεμιέρα τους
Υπεγράφησαν οι πρώτες Τοπικές Πράσινες Συμφωνίες στο Δήμο Καλαμάτας
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2024 Focus Radio. All rights received.
0 comments