Η Καλαμάτα εξασφάλισε άδεια συμμετοχής στη Super League για τη νέα σεζόν

Θετική εξέλιξη για την ΠΑΕ Καλαμάτα, καθώς εξασφάλισε την αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, ολοκληρώνοντας επιτυχώς όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες.

Η αδειοδότηση χορηγήθηκε μετά την έφεση που κατέθεσε η μεσσηνιακή ΠΑΕ, η οποία εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ, με την απόφαση να δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης.

Σε ανακοίνωσή της, η «Μαύρη Θύελλα» επισημαίνει ότι η θετική εξέλιξη επιβεβαιώνει πως ο σύλλογος πληροί όλες τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα της Super League κατά τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Παράλληλα, η διοίκηση τονίζει ότι ο αγωνιστικός και οργανωτικός σχεδιασμός συνεχίζεται χωρίς εμπόδια, με στόχο την καλύτερη δυνατή παρουσία της ομάδας στην επιστροφή της στα «σαλόνια» του ελληνικού ποδοσφαίρου.

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ. Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της ΠΑΕ.