Τέλος της συνεργασίας του Τέλου Άγρα με το τεχνικό δίδυμο των Γεωργακλή και Παπαγιαννόπουλου

Σε αλλαγές στο τεχνικό του επιτελείο προχωρά ο Τέλος Άγρας Γαργαλιάνων, καθώς η διοίκηση του συλλόγου ανακοίνωσε την πολύ σύντομη διακοπή της συνεργασίας της με τον προπονητή Νίκο Γεωργακλή και τον γυμναστή Αντώνη Παπαγιαννόπουλο.

Η απόφαση σηματοδοτεί το τέλος μιας κοινής πορείας, με τους δύο συνεργάτες να αποχωρούν από την ομάδα ενόψει του σχεδιασμού για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Μέσα από την επίσημη ανακοίνωσή της, η διοίκηση ευχαρίστησε και το πρώην πλέον τεχνικό δίδυμο για την προσφορά, την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό που επέδειξαν κατά τη διάρκεια της παρουσίας τους στον σύλλογο.

Παράλληλα, τους ευχήθηκε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της προπονητικής και επαγγελματικής τους πορείας, αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στην προσπάθεια της ομάδας. Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στις επόμενες κινήσεις της διοίκησης, η οποία καλείται να προχωρήσει στον σχεδιασμό της νέας σεζόν και στην αναζήτηση του τεχνικού επιτελείου που θα αναλάβει να οδηγήσει τον Τέλο Άγρα στη συνέχεια.

Η ανακοίνωση του Τέλου Άγρα:

Η ομάδα μας ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον προπονητή Νίκο Γεωργακλή και τον γυμναστή Αντώνη Παπαγιαννόπουλο.

Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά τους στην ομάδα μας, την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και το ήθος που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας.

Η κοινή μας πορεία σημαδεύτηκε από σπουδαίες στιγμές, με κορυφαία την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος, μια ιστορική επιτυχία για τον Τέλο Άγρα, στην οποία η συμβολή και των δύο υπήρξε καθοριστική.

Τους ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της προσωπικής και επαγγελματικής τους πορείας. Θα αποτελούν πάντα μέρος της ιστορίας του συλλόγου μας και οι πόρτες του Τέλου Άγρα θα είναι πάντα ανοιχτές για εκείνους.