Ερωτευμένοι ή μη, σίγουρα δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός πως η γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου είναι μια από τις πιο δημοφιλείς παγκόσμιες ημέρες. Παράλληλα όμως, αποτελεί και μια εξαιρετική ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τους φίλους του Βrand σας μέσω των Social Media!
Πάμε λοιπόν να δούμε μερικές ιδέες που μπορείτε να εφαρμόσετε και να κερδίσετε τα like και την συμμετοχή τους:
Τα hashtags αποτελούν μια δημοφιλής τακτική προώθησης και επικοινωνίας με τους φίλους του brand μας και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διαφορετικούς τρόπους. Οι καλύτερες πλατφόρμες για την χρήση των hashtags είναι φυσικά το Twitter και το Instagram.
Για να έχει απήχηση το Valentine hashtag σας, καλό θα είναι να ορίσετε ένα συγκεκριμένο θέμα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε από τους followers σας να αναρτήσουν μια φωτογραφία από την τοποθεσία στην οποία θα βρίσκονται την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Ιδανικά, αν και εφόσον είναι εφικτό, καλό θα ήταν να συνδυαστεί θεματολογικά και με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Τα GIF όπως και τα memes, έχουν γίνει ένα αναπόσταστο κομμάτι της social media κουλτούρας. Συνήθως χρησιμοποιούνται με χιουμοριστική διάθεση, αλλά όχι μόνο.
Επιλέξτε ένα έξυπνο GIF ή Meme σχετικό με την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, μέσα από τα δεκάδες χιλιάδες που θα βρείτε στις σχετικές σελίδες.
Τα βίντεο έχουν την τιμητική τους το τελευταίο διάστημα στα social media. Οι χρήστες τα λατρεύουν και με ένα έξυπνο concept μπορείτε να κερδίσετε τις εντυπώσεις και μαζί τα likes και τα share των followers σας.
Αποφύγετε τα πολύ διαφημιστικά βίντεο και την “στεγνή” προώθηση του brand σας. Δημιουργήστε ένα βίντεο με ενδιαφέρον περιεχόμενο (χιουμοριστικό, Valentine’s tips κτλ.) και μπορείτε απλά να κάνετε μια έμμεση σύνδεση ή αναφορά στο προϊόν σας.
Δημοσιεύστε χρήσιμες ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, κάποια στατιστικά στοιχεία ή αναφορά σε κάποιο μεγάλο event που αναμένεται.
Εναλλακτικά, μπορείτε να δημοσιεύσετε δημοφιλής φράσεις διασήμων (ή και ανώνυμων) που ταιριάζουν θεματικά με την ημέρα, όπως φράσεις για τον έρωτα, την αγάπη, τις σχέσεις των ανθρώπων κτλ.
Οι χρήστες λατρεύουν τα δώρα και τους διαγωνισμούς, για αυτό μην χάσετε την ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε την συγκεκριμένη ημέρα, για να κερδίσετε την συμμετοχή των followers σας, αλλά και την δημιουργία νέων.
Μεγάλη προσοχή στους κανόνες του Facebook σχετικά με τους διαγωνισμούς! Μην ακολουθείτε τυφλά τις τακτικές άλλων brands, γιατί πολλά από αυτά ακόμα και με δεκάδες χιλιάδες likes δεν τηρούν τους όρους χρήσης. Το Facebook έχει αποδείξει πολλές φορές ακόμα και σε σελίδες μεγάλων brands, πως δεν “συγχωρεί” όταν δεν τηρούνται οι κανόνες της πλατφόρμας.
Τέλος, προσέξτε το έπαθλο να είναι κάτι άμεσα ή έμμεσα σχετικό με το αντικείμενο του brand σας. Σας ενδιαφέρει να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των χρηστών που ενδιαφέρονται για την κατηγορία των προϊόντων και υπηρεσιών σας και όχι αυτούς που θα συμμετέχουν απλά και μόνο επειδή προσφέρετε δώρο κάποιο smartphone δημοφιλούς εταιρίας.
Ιδιαίτερα αν το αντικείμενο του brand σας είναι σχετικό με την ημέρα των ερωτευμένων, τότε η συγκεκριμένη τακτική θα λέγαμε πως σχεδόν επιβάλλεται!
Είναι μια τεράστια ευκαιρία είτε να αυξήσετε απλά τις πωλήσεις σας, είτε να μάθει περισσότερος κόσμος για το brand σας μέσα από μια δελεαστική προσφορά.
Μπορεί να μην έχετε το απαραίτητο budget για να “τρέχετε” συνεχώς διαφημιστικές καμπάνιες στα social media ή απλά να επιλέγετε να μην διαθέσετε κάποιο, αλλά η περίοδος του Αγ. Βαλεντίνου είναι μια εξαιρετική ευκαιρία προώθησης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε από τις παραπάνω 6 ιδέες για μια διαφημιστική καμπάνια ή ακόμα καλύτερα να δημιουργήσετε κάτι εντελώς διαφορετικό με πιο ξεκάθαρο στόχο.
Από μυστικά ερωτικά σημειώματα μέχρι δημιουργικές εκπλήξεις, εδώ είναι έξυπνοι τρόποι για μια αξέχαστη ημέρα.
Μετατρέψτε μια συνηθισμένη ημέρα σε ένα κυνήγι θησαυρού γεμάτο αγάπη. Κρύψτε μικρά σημειώματα σε σημεία που ο σύντροφός σας θα ανακαλύψει σε διάφορες στιγμές, κάνοντάς τον να χαμογελά όλη μέρα.
Ιδέες για σημεία απόκρυψης:
Για επιπλέον διασκέδαση, γράψτε κάθε σημείωμα σε διαφορετικό χρώμα χαρτιού, όπως κόκκινο για ρομαντικά, ροζ για φλερτ και χρυσό για προκλήσεις.
Αντί για το κλασικό «δείπνο και μετά επιδόρπιο», ξεκινήστε με κάτι απροσδόκητο.
Ιδέες για αντίστροφο ραντεβού:
Τίποτα δεν δημιουργεί ενθουσιασμό όπως ένα κουτί γεμάτο εκπλήξεις. Γεμίστε ένα μικρό κουτί με πέντε τυλιγμένα δώρα και αφήστε τον σύντροφό σας να επιλέγει ένα κάθε λίγες ώρες ή σε διαφορετικές στιγμές του ραντεβού σας.
Ιδέες θεμάτων για το κουτί:
Κουτί «Αναμνήσεις» – Περιλαμβάνει αντικείμενα που φέρνουν πίσω ιδιαίτερες στιγμές, όπως:
Κουτί «Πικάντικη έκπληξη» – Για μια πιο ρομαντική ανατροπή, μπορεί να περιέχει:
Κουτί «Τυχερή κλήρωση» – Περιλαμβάνει χαρτάκια με διασκεδαστικές ιδέες για ραντεβού, όπως:
Κάντε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να μην έχει περισπασμούς και εστιάστε 100% ο ένας στον άλλο, χωρίς τηλέφωνα, οθόνες και scrollάρισμα.
Πώς να δημιουργήσετε την κατάλληλη ατμόσφαιρα:
Είτε θέλετε διασκέδαση, ρομαντισμό ή έναν συνδυασμό και των δύο, αυτά τα κόλπα θα κάνουν τη βραδιά σας ξεχωριστή.
Δοκιμάστε είτε ένα είτε όσα περισσότερα μπορείτε και μετατρέψτε μια απλή βραδιά σε κάτι αξέχαστο.
Η αποκαλυπτική εμφάνιση της Πάρις Χίλτον στο πάρτι μετά τα βραβεία Grammy
Bianca Censori: Εμφανίστηκε γυμνή στο κόκκινο χαλί των Grammy, την έδιωξαν από την τελετή
Eurovision 2025: Η Κλαυδία είναι η μεγάλη νικήτρια του ελληνικού τελικού με την «Αστερομάτα»
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2025 Focus Radio. All rights received.
0 comments