Η Red Bull αναμενόταν να κυριαρχήσει στην πίστα του Μπακού και οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν. Ο Σέρτζιο Πέρεζ ήταν εκείνος που είδε πρώτος την καρό σημαία με τον Μαξ Φερστάπεν να ολοκληρώνει το 1-2.
Στην εκκίνηση δεν είχαμε κάποιο συμβάν ανάμεσα στους πρωτοπόρους με τον Λεκλέρ να φεύγει μπροστά και να τον ακολουθούν οι Φερστάπεν, Πέρεζ, Σάινθ, Χάμιλτον και Αλόνσο.
Πιο πίσω είχαμε επαφή ανάμεσα στους Πιάστρι και Άλμπον. Ο Φερστάπεν έδειχνε να τηρεί στάση αναμονής μέχρι να ενεργοποιηθεί το DRS. Μόλις συνέβη αυτό ο Ολλανδός έκανε την επίθεσή του στον Λεκλέρ και τον πέρασε με άνεση στον τέταρτο γύρο.
Δύο γύρους αργότερα ο Πέρεζ έπραξε το ίδιο με τις δύο Red Bull να αποκτούν τον έλεγχο του αγώνα. Πιο πίσω είχαμε τρενάκι ανάμεσα στους Σάινθ, Χάμιλτον και Αλόνσο οι οποίοι είχαν 1,5 δευτερόλεπτο διαφορά.
Στο 10ο γύρο ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να μπει για αλλαγή ελαστικών αφού παραπονιόταν για έντονο γλίστρημα. Ο Ολλανδός ήταν άτυχος Αμέσως μετά ο Ντε Βρις εγκατέλειψε, είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας με αποτέλεσμα όλοι να μπουν μέσα για να αλλάξουν ελαστικά.
Έτσι, ο Πέρεζ πήρε την πρωτοπορία με τον Λεκλέρ να είναι δεύτερος και τον Φερστάπεν τρίτος. Ο Ολλανδός με την επανεκκίνηση πέρασε τον Μονεγάσκο. Με αυτόν τον τρόπο επανήλθε το 1-2 της Red Bull όμως με αντίστροφη σειρά των οδηγών.
Η μάχη της νίκης κρίθηκε στο πρώτο πιτ-στοπ και στη λανθασμένη απόφαση της Red Bull να βάλει τον Φερστάπεν για αλλαγή ελαστικών, παρά το γεγονός ότι είχε ήδη δει την Alpha Tauri του Νικ ντε Βρις ακινητοποιημένη στην πίστα, με σπασμένη την εμπρός αριστερή ανάρτηση έπειτα από την επαφή του Ολλανδού με τον τοίχο.
Οι αγωνοδίκες σύντομα αποφάσισαν να βγάλουν στην πίστα το όχημα ασφαλείας, και αυτό συνέβαινε ακριβώς τη στιγμή που ο Φερστάπεν έμπαινε στα πιτς. Αντιθέτως, ο Χάμιλτον και η Mercedes που είχαν κάνει λίγο νωρίτερα το πρώτο τους πιτ-στοπ, ώστε με το undercut να υπερασπιστούν τη θέση τους από τον Αλόνσο, ήταν απλώς άτυχοι καθώς ακόμη δεν είχε συμβεί το ατύχημα του Ντε Βρις.
Μετά από αυτό, από τους πρωτοπόρους βγήκαν κερδισμένοι οι Πέρεζ, Λεκλέρ και ο Αλόνσο, που μπήκαν για αλλαγή ελαστικών υπό το όχημα ασφαλείας.
Οι δύο πρώτοι επέστρεψαν στην πίστα στις αντίστοιχες θέσεις του αγώνα, εμπρός από τον Φερστάπεν που έχασε την πρωτοπορία με τη λανθασμένη απόφαση της Red Bull.
Με την ανωτερότητα τελικής ταχύτητας της Red Bull στην ευθεία ο Λεκλέρ ήταν εύκολος στόχος για τον Φερστάπεν ακόμα και με κλειστό το DRS, κι έτσι πριν τη στροφή 3 ο Ολλανδός έκανε την επίθεσή του και επέστρεψε στη 2η θέση. Στο μεταξύ, όμως, ο Πέρεζ είχε καταφέρει να βγει από τη ζώνη DRS του Φερστάπεν για να προστατεύσει το προβάδισμά του.
Παρότι ο Φερστάπεν πίεσε λυσσαλέα έπειτα, ο Πέρεζ ανταποκρίθηκε στην εντέλεια και κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά στα περίπου 3,5”, βοηθούμενος και από κάποια προβλήματα πρόσφυσης της RB19 του Ολλανδού που οφειλόταν στην έλλειψη ισορροπίας στη ρύθμιση διαφορικού-πέδησης.
Στους τελευταίους 10 γύρους η RBR κατάφερε να λύσει το πρόβλημα, αλλά ο Πέρεζ παρέμενε αλάνθαστος και ποτέ δεν έθεσε τη νίκη του σε κίνδυνο. Η διαφορά έφτασε μέχρι και τα 3,6” και ποτέ δεν έπεσε πολύ κάτω από αυτό μέχρι την καρό σημαία, τη δεύτερη που πήρε ο Πέρεζ για φέτος.
Εξαιρετική ήταν και η απόδοση του Σαρλ Λεκλέρ, στο πρώτο ενθαρρυντικό αποτέλεσμα (και βάθρο) για τη Ferrari φέτος: ο Μονεγάσκος κατάφερε να διαχειριστεί άρτια τα ελαστικά του για να αμυνθεί από την απειλή του Φερνάντο Αλόνσο πίσω του.
Ο Ισπανός είχε καταφέρει με μια αστραπιαία κίνηση να περάσει υπέροχα τον Κάρλος Σάινθ νωρίτερα, και βασιζόταν στην καλύτερη διαχείριση ελαστικών της Aston Martin AMR23 για να διεκδικήσει το τέταρτο διαδοχικό φετινό του βάθρο. Όμως η Ferrari παρουσιάστηκε βελτιωμένη και σε αυτόν τον τομέα, και ο Λεκλέρ ήταν αλάνθαστος.
Στην 6η θέση ανέβηκε ο Χάμιλτον μετά την ατυχία του πρώτου πιτ-στοπ, εκμεταλλευόμενος ένα λάθος του Λανς Στρολ για να περάσει τον Καναδό, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ έπεσε στην 8η θέση δεχόμενος την προσπέραση από τον Χάμιλτον καθώς ο νεαρός Βρετανός παραδέχθηκε ότι δεν τα πήγε καλά στην επανεκκίνηση μετά το όχημα ασφαλείας.
Μετά το τέλος του GP Αζερμπαϊτζάν, με το πρώτο Sprint της χρονιάς, η Formula 1 συνεχίζεται τώρα την επόμενη εβδομάδα (5-7 Μαΐου) με τον 5ο φετινό αγώνα της σεζόν στο Μαϊάμι των ΗΠΑ.
Η Βαθμολογία των οδηγών μετά το GP του Αζερμπαϊτζάν:
Six points separate Max and Checo after Baku 👀#AzerbaijanGP #F1 pic.twitter.com/MugPSKZhj5
— Formula 1 (@F1) April 30, 2023
Η Victoria Kjaer Theilvig Μις Υφήλιος 2024 – Πρώτη φορά ο τίτλος στη Δανία
Τζούλια Αλεξανδράτου: Οι υπηρεσίες της ως call girl και πόσα χρεώνει ανά ώρα
Ραγδαίες εξελίξεις με τους Ράδιο Αρβύλα και τεράστια ανατροπή, λίγο πριν την πρεμιέρα τους
Υπεγράφησαν οι πρώτες Τοπικές Πράσινες Συμφωνίες στο Δήμο Καλαμάτας
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2024 Focus Radio. All rights received.
0 comments