Formula 1: Χάος στην πρώτη στροφή και μεγάλη καραμπόλα – Εκκίνηση με ένα μονοθέσιο!

Χάος προκλήθηκε στην πρώτη στροφή του γκραν πρι της Ουγγαρίας για το πρωτάθλημα της Formula 1. Ο Βάλτερι Μπότας, που ήταν δεύτερος στην εκκίνηση, έφυγε καθυστερημένα, τον προσπέρασαν τουλάχιστον τέσσερις πιλότοι και στη… φούρια του να κερδίσει ξανά θέσεις, δεν υπολόγισε καλά τα φρένα και έπεσε με δύναμη πάνω στον Νόρις που βρισκόταν μπροστά του. Κι ύστερα ακολούθησε ένα ντόμινο καθώς το ένα μονοθέσιο παρέσυρε το άλλο σε μια μεγάλη καραμπόλα. Ο Νόρις έπεσε πάνω στον για δεύτερο σερί γκραν πρι άτυχο Φερστάπεν, ενώ γλιστρώντας εκτός πίστας ο Μπότας παρέσυρε εκτός και τον Πέρεθ, που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Στο δεύτερο συμβάν της πρώτης στροφής από τη δεξιά πλευρά της πίστας την ίδια στιγμή, ο Στρολ έχασε επίσης τα φρένα και παρέσυρε τους Λεκλέρκ και Ρικιάρντο.

Ο αγώνας διεκόπη προσωρινά και τα μονοθέσια επέστρεψαν στα πιτς έχοντας όμως ήδη εγκαταλείψει τον αγώνα οι Μπότας, Στρολ, Πέρες, Νόρις, Λεκλέρκ, ενώ ο Μαζέπιν κατάφερε να τρακάρει μπαίνοντας στα πιτς και να εγκαταλείψει!

Μόνος στην εκκίνηση ο Χάμιλτον

Ακολούθησε νέα σταθερή εκκίνηση. Αλλά τότε συνέβη κάτι που δεν έχει προηγούμενο στα χρονικά της Formula 1. Την ώρα που οι οδηγοί έκαναν τον γύρο σχηματισμού για να πάνε στην εκκίνηση, οι καιρικές συνθήκες άλλαξαν και βγήκε ήλιος. Όλες οι εταιρείες κινήθηκαν γρήγορα κι έστειλαν τα μονοθέσιά τους στα πιτς ξανά για να αλλάξουν τα βρόχινα ελαστικά. Η Mercedes όμως σε ένα σοβαρό τακτικό λάθος κράτησε τον Χάμιλτον στην πίστα, που έμεινε μόνος στην εκκίνηση σε μια πρωτοφανή εικόνα. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής εκκίνησε μόνος την ώρα που τα άλλα μονοθέσια άλλαζαν ελαστικά. Ο Χάμιλτον άρχισε πρώτος αλλά βρέθηκε σχεδόν τελευταίος στον επόμενο γύρο οπότε χρειάστηκε να μπει στα πιτς για να αλλάξει τα δικά του βρόχινα λάστιχα. 

Πρώτη νίκη Οκόν

Όλα αυτά έφεραν απρόσμενη εξέλιξη στο γκραν πρι κι έναν απρόσμενο νικητή καθώς πρώτος είδε την καρό σημαία ο Εστεμπάν Οκόν με την Alpine. Ήταν η παρθενική νίκη του Γάλλου πιλότου και της γαλλικής ομάδας, που ουσιαστικά ήρθε με τη βοήθεια του έτερου οδηγού της εταιρείας Φερνάντο Αλόνσο. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin, ενώ τρίτος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον ο οποίος κέρδισε 15 βαθμούς αφήνοντας τον Μαξ Φερστάπεν στο -6 στη γενική κατάταξη (192 βαθμοί αντί 186).

Ο Ολλανδός τερμάτισε δέκατος και πήρε μόλις έναν βαθμό. Παράλληλα στη μάχη των κατασκευαστών η Mercedes πήρε κεφάλι καθώς προπορεύεται πια κατά δέκα βαθμούς της Red Bull (300 αντί 290 βαθμοί).

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σάινθ, Αλόνσο, Γκασλί, Τσουνόντα και οι Williams των Νικόλας Λατίφι και Τζορτζ Ράσελ που επιτέλους κέρδισαν τους πρώτους βαθμούς μετά το 2019.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *