Eurovision 2025: Στον τελικό η Klavdia – Ρεκόρ τηλεθέασης για την ΕΡΤ

Με την «Αστερομάτα» κέρδισε κοινό και επιτροπές – Εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης στον Β’ Ημιτελικό

Το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025 εξασφάλισε η Klavdia, με την ερμηνεία της στο τραγούδι «Αστερομάτα» να συγκινεί και να κερδίζει την ψήφο των τηλεθεατών στον Β’ Ημιτελικό. Ταυτόχρονα, η ΕΡΤ απέσπασε τη μερίδα του λέοντος στην τηλεθέαση, σημειώνοντας κορυφαίες επιδόσεις στους πίνακες της Nielsen.

Η μετάδοση του Ημιτελικού από την ΕΡΤ1, σε περιγραφή της Μαρίας Κοζάκου και του Γιώργου Καπουτζίδη, σημείωσε 40,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 50,6% στο δυναμικό κοινό (18-54 ετών), καθιστώντας το πρόγραμμα πρώτο σε τηλεθέαση για τη ζώνη μετάδοσής του.

Το απόλυτο «peak» σημειώθηκε κατά την αγωνιώδη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων (24:15 έως 24:29), όπου τα ποσοστά εκτοξεύτηκαν στο 52% στο γενικό σύνολο και στο 58,5% στο δυναμικό κοινό, αποτυπώνοντας το έντονο ενδιαφέρον των Ελλήνων τηλεθεατών.

Eurovision 2025: «Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη» - Χαμός στα social media με την πρόκριση της Κλαυδίας στον τελικό
Eurovision 2025: «Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη» - Χαμός στα social media με την πρόκριση της Κλαυδίας στον τελικό
Eurovision 2025: «Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη» - Χαμός στα social media με την πρόκριση της Κλαυδίας στον τελικό
Eurovision 2025: «Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη» - Χαμός στα social media με την πρόκριση της Κλαυδίας στον τελικό
Eurovision 2025: «Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη» - Χαμός στα social media με την πρόκριση της Κλαυδίας στον τελικό

Αξιοσημείωτη ήταν και η τηλεθέαση στο χρονικό διάστημα της εμφάνισης της Klavdia στη σκηνή της Eurovision (22:30 έως 22:45), όπου καταγράφηκε 42,7% στο γενικό σύνολο και 49,1% στο δυναμικό κοινό, επιβεβαιώνοντας ότι η ελληνική συμμετοχή ήταν από τις πλέον αναμενόμενες της βραδιάς. Μετά τις υψηλές αυτές επιδόσεις, εκτιμάται πως ο Μεγάλος Τελικός του Σαββάτου 17 Μαΐου 2025, στις 22:00, θα σημειώσει εξίσου εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης. αποστολή, η οποία επέμεινε σε μια ποιοτική, καλλιτεχνικά απαιτητική συμμετοχή.

Η Klavdia, με την καλλιτεχνική καθοδήγηση του Φωκά Ευαγγελινού, θα ερμηνεύσει την «Αστερομάτα» στη 17η θέση της σειράς εμφάνισης, έχοντας ήδη κατακτήσει τις καρδιές του κοινού και ελπίζοντας σε μια διάκριση για την Ελλάδα. Η Klavdia ανέβηκε στη σκηνή της Eurovision στη Βασιλεία, στην 7η θέση, και χάρισε στο κοινό μια βαθιά συναισθηματική ερμηνεία, με την καθοδήγηση του Φωκά Ευαγγελινού, που υπέγραψε τη σκηνοθετική επιμέλεια της εμφάνισης.

Το θέμα του τραγουδιού, ο αποχωρισμός ως βήμα προς την προσωπική κάθαρση και το Φως, αποδόθηκε με ευαισθησία και δύναμη, ενώ η εμφάνιση της ελληνικής συμμετοχής χαρακτηρίστηκε ως μια από τις πιο ολοκληρωμένες της βραδιάς, τόσο φωνητικά όσο και καλλιτεχνικά. Η εξαιρετική τραγουδίστρια απέσπασε θερμό χειροκρότημα από τους θεατές στο στάδιο, αλλά και υψηλή ψηφοφορία από το τηλεοπτικό κοινό, που είχε την αποκλειστική ευθύνη για την τελική επιλογή.

Από τα πρώτα λεπτά μετά την ανακοίνωση της πρόκρισης, το Twitter γέμισε σχόλια που ανέφεραν πόσο άξιζε το αποτέλεσμα. Πολλοί, μάλιστα, κάνουν λόγο για την «επιστροφή της Ελλάδας στη σοβαρή Eurovision», ενώ το hashtag #Asteromata σκαρφάλωσε στα trends λίγα λεπτά μετά το τέλος του ημιτελικού. 

Η Κλαυδία πλέον ετοιμάζεται για τον Μεγάλο Τελικό του Σαββάτου 17 Μαΐου, όπου θα ανταγωνιστεί τις 10 χώρες από τον Α’ Ημιτελικό, τις 10 του Β’, τις «Big Five» (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο) και την Ελβετία ως διοργανώτρια. Η πρόκριση αυτή θεωρείται μεγάλη επιτυχία για τη φετινή ελληνική.

Ήταν ένας ημιτελικός της Eurovision που τα είχε όλα. Ενδιαφέρουσες συμμετοχές, ποικιλία αισθητικής, πολύ καλό ρυθμό, άρτια οργάνωση, αγωνία και σασπένς σε συνδυασμό με ανατροπές στο αποτέλεσμα, εξαιρετική περιγραφή και σχολιασμό από το δίδυμο Κοζάκου – Καπουτζίδη κι ένα κορίτσι, που όταν ανέβηκε στην σκηνή και ερμήνευσε την «Αστερομάτα», δεν άφησε περιθώρια για να επιδοθεί το ελληνικό τηλεοπτικό πλήθος στην αγαπημένη του συνήθεια: τον διχασμό.

Η Klavdia ήταν μία ερμηνεύτρια που άξιζε με το παραπάνω την πρόκριση αλλά και το χειροκρότημα. Η φωνή της, η ερμηνεία του τραγουδιού, η σκηνική εμφάνιση, η συμπεριφορά και οι αντιδράσεις άξιζαν μόνο επιβράβευση, η οποία αν και άργησε να έρθει, τελικά ήρθε και μοίρασε χαρά στον κόσμο που παρακολούθησε τον συναρπαστικό ημιτελικό.

Το γεγονός ότι ανακοινώθηκε δέκατη και τελευταία κορύφωσε την αγωνία των τηλεθεατών περιμένοντας την ετυμηγορία για την εμφάνισή της. Αποθεωτικά ήταν τα σχόλια στο Χ (πρώην Twitter) για την εμφάνιση της Klavdia και την ερμηνεία της Αστερομάτας της στον ημιτελικό της Eurovision.

Η νεαρή τραγουδίστρια με την ατμοσφαιρική της μπαλάντα κατάφερε να εντυπωσιάσει και τους Ευρωπαίους φαν του διαγωνισμού εκτός από τους Έλληνες. Άξια.

Η ερμηνεία και η σκηνική της παρουσία ήταν καθηλωτικές και παρά το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι δεν καταλάβαιναν τους στίχους και το νόημα του τραγουδιού, τα σχόλια τους ήταν εκθειαστικά.

«Ανατριχίλα από την αρχή μέχρι το τέλος», «Τη θέλουμε στον τελικό», «Το καλύτερο τραγούδι που έχει στείλει η Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια», «Συνδύασε εντυπωσιακά φωνή με σκηνική παρουσία», «Δυνατή φωνή», ήταν μερικά από αυτά.

«Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Αυτό που έζησα και ζήσαμε σήμερα, δεν θα το ξεχάσω ποτέ χάρη σε εσάς. Σας αγαπώ. Για την Ελλάδα μας» έγραψε η Klavdia τα ξημερώματα της Παρασκευής.

Πρωτιά στο YouTube – Το βίντεο με την εμφάνιση της Κλαυδίας συγκέντρωσε τις περισσότερες προβολές του β’ ημιτελικού στο επίσημο κανάλι της Eurovision

Η Ελλάδα σημείωσε μια εντυπωσιακή επιτυχία στο YouTube, με το βίντεο που δείχνει την εμφάνιση της Κλαυδίας στον β’ ημιτελικό της Eurovision να συγκεντρώνει τις περισσότερες προβολές στο επίσημο κανάλι του διαγωνισμού. Μέχρι στιγμής, το συγκεκριμένο  βίντεο έχει ξεπεράσει μέχρι στιγμής τις 777.000 προβολές, με την Ελλάδα να ξεχωρίζει για την κινητοποίηση και την υποστήριξη των φαν του μουσικού διαγωνισμού.

Η Αυστρία που θεωρείται ένα από τα μεγάλα φαβορί για τη νίκη μετά τη Σουηδία, ακολουθεί στη δεύτερη θέση, με το βίντεο της δικής της εμφάνισης να έχει φτάσει έως τώρα, τις 336.000 προβολές. Παρά τη διαφορά, η παρουσία της Κλαυδίας στην κορυφή αποδεικνύει την εντυπωσιακή δυναμική που έχει η Ελλάδα φέτος στην Eurovision, ενισχύοντας τις προσδοκίες για μια δυναμική εμφάνιση στον τελικό.

Οι χώρες που προκρίθηκαν στον τελικό της Eurovision

1. Νορβηγία – Kyle Alessandro – Lighter
2. Αλβανία – Shkodra Elektronike – Zjerm
3. Σουηδία – KAJ – Bara Bada Bastu
4. Ισλανδία – VAEB – Roa
5. Ολλανδία – Claude – C’est la vie
6. Πολωνία – Justyna Steczkowska – Gaja
7. Άγιος Μαρίνος – Gabry Ponte – Tutta l’Italia
8. Εσθονία – Tommy Cash – Espresso Macchiato
9. Πορτογαλία – Napa – Deslocado
10. Ουκρανία – Ziferblat – Bird of Pray
11. Λιθουανία – Katarsis – Tavo akys
12. Ισραήλ – Γιουβάλ Ραφαέλ – New Day Will Rise
13. Αρμενία – Parg – Survivor
14. Δανία – Sissal – Hallucination
15. Αυστρία – JJ – Wasted Love
16. Λουξεμβούργο – Λόρα Θορν – La poupée monte le son
17. Φινλανδία – Έρικα Βίκμαν – Ich komme
18. Λετονία – Tautumeitas – Bur man laimi
19. Μάλτα – Μιριάνα Κόντε – Serving
20. Ελλάδα – Κλαυδία – Αστερομάτα

Η σειρά εμφάνισης και τα τραγούδια του μεγάλου τελικού 

1. Νορβηγία – Kyle Alessandro – Lighter 2. Λουξεμβούργο – Λόρα Θορν – La poupée monte le son
3. Εσθονία – Tommy Cash – Espresso Macchiato
4. Ισραήλ – Γιουβάλ Ραφαέλ – New Day Will Rise
5. Λιθουανία – Katarsis – Tavo akys 6. Ισπανία – Melody – Esa diva
7. Ουκρανία – Ziferblat – Bird of Pray
8. Ηνωμένο Βασίλειο – Remember Monday – What The Hell Just Happened?
9. Αυστρία – JJ – Wasted Love
10. Ισλανδία – VAEB – Roa
11. Λετονία – Tautumeitas – Bur man laimi
12. Ολλανδία – Claude – C’est la vie
13. Φινλανδία – Έρικα Βίκμαν – Ich komme
14. Ιταλία – Λούτσιο Κόρσι – Volevo essere un duro
15. Πολωνία – Justyna Steczkowska – Gaja
16. Γερμανία – Abor & Tynna – Baller
17. Ελλάδα – Κλαυδία – Αστερομάτα
18. Αρμενία – Parg – Survivor
19. Ελβετία – Zoë Më – Voyage
20. Μάλτα – Μιριάνα Κόντε – Serving
21. Πορτογαλία – Napa – Deslocado
22. Δανία – Sissal – Hallucination
23. Σουηδία – KAJ – Bara Bada Bastu
24. Γαλλία – Λουάν – Maman
25. Άγιος Μαρίνος – Gabry Ponte – Tutta l’Italia
26. Αλβανία – Shkodra Elektronike – Zjerm