12 Δήμοι, 100+ Συναντήσεις, 21 Χώρες – Η Περιφέρεια Πελοποννήσου πρωταγωνίστησε στην 39η PHILOXENIA

Με εξαιρετικά αποτελέσματα και ουσιαστικές συνεργασίες ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA, που διοργανώθηκε από τη ΔΕΘ HELEXPO στη Θεσσαλονίκη. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με την ΠΕΔ Πελοποννήσου και 12 Δήμους, πραγματοποίησε περισσότερες από 100 συναντήσεις με φορείς και επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Θάνος Μιχελόγγονας, υπογράμμισε τη σημασία της έκθεσης για την προβολή της Πελοποννήσου ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, τονίζοντας τις στρατηγικές συνεργασίες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που ενισχύουν τη δυναμική της Περιφέρειας.

Η Πελοπόννησος, του ιστορικού χθες και του σύγχρονου σήμερα, συμμετείχε στην 39η PHILOXENIA με 12 Δήμους που παρουσίασαν το τουριστικό τους προϊόν και τους στόχους τους, με σημαντικά αποτελέσματα – και συγκεκριμένα:

  • Ο Δήμος Γορτυνίας: «Επικεντρωνόμαστε στην ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας του Δήμου, με έμφαση στην ιστορική, θρησκευτική και πολιτιστική κληρονομιά μας», δηλώνει ο δήμαρχος Ευστάθιος Κούλης. Από το 2025, το Μουσείο Μίκη Θεοδωράκη Ζάτουνας θα λειτουργεί και σε ψηφιακή μορφή.
  • Ο Δήμος Ερμιονίδας: «Συνεχίζουμε να προσελκύουμε μεγάλες επενδύσεις, που φέτος αγγίζουν το 1 δισ. ευρώ», δηλώνει ο δήμαρχος Γιάννης Γεωργόπουλος. «Επενδύουμε στην ενίσχυση του εναλλακτικού τουρισμού με φεστιβάλ όπως το Πανελλήνιο Φεστιβάλ Αναρρίχησης, οι Γιορτές Ροδιού και Ελιάς & Ελαιολάδου, ενώ αναπτύσσουμε τον καταδυτικό και περιπατητικό τουρισμό».
  • Ο Δήμος Επιδαύρου: «Στόχος μας είναι η Επίδαυρος να γίνει κόμβος τέχνης και φιλοσοφίας, ένας τόπος συνάντησης ανθρώπων και πολιτισμών από όλον τον κόσμο», δηλώνει ο δήμαρχος Τάσος Χρόνης. Η Επίδαυρος συνδυάζει ιστορία, πολιτισμό, εναλλακτικές μορφές τουρισμού και γαστρονομία.
  • Ο Δήμος Καλαμάτας: «Επικεντρωνόμαστε στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, προσφέροντας έναν προορισμό 12 μηνών», σημειώνει ο αντιδήμαρχος Γιώργος Λαζαρίδης.
  • Ο Δήμος Κορινθίων: «Η πλούσια ιστορία μας και το μεγάλο brand των Βημάτων του Αποστόλου Παύλου είναι οι βάσεις μας για την τουριστική ανάπτυξη», δηλώνει η αντιδήμαρχος Δήμητρα Τσαλουχά.
  • Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων: «Αξιοποιούμε θεματικές μορφές τουρισμού όπως ο αθλητικός και ο θερμαλιστικός, ενώ προσελκύουμε επισκέπτες από όλη την Ευρώπη», αναφέρει ο αντιδήμαρχος Αναστάσιος Σακελλαρίου.
  • Ο Δήμος Μονεμβασιάς: «Στόχος μας είναι η ανάδειξη της ενιαίας τουριστικής ταυτότητας της περιοχής και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», αναφέρει η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Κατερίνα Τσαφαντίνου. Το εμβληματικό κάστρο, το Σπήλαιο Καστανιάς, το απολιθωμένο δάσος και οι παραδοσιακοί οικισμοί προσελκύουν επισκέπτες από όλον τον κόσμο.
  • Ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας: «Στοχεύουμε στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου με εκδηλώσεις όπως η Γιορτή Κάστανου και το Φεστιβάλ Ελιάς», δηλώνει ο αντιδήμαρχος Παναγιώτης Καμπουρελιάς.
  • Ο Δήμος Νότιας Κυνουρίας: «Η Νότια Κυνουρία είναι ο 2ος αναρριχητικός προορισμός στην Ελλάδα και φιλοξενεί το Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Αναρρίχησης», σημειώνει η αντιδήμαρχος Σιμώνα Τσούκα.
  • Ο Δήμος Σπάρτης: «Με ένα ιστορικό όνομα-διαβατήριο για τον τουρισμό, απευθυνόμαστε στους επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό με ένα ολοκληρωμένο προϊόν», δηλώνει ο δήμαρχος Σπάρτης Μιχάλης Βακαλόπουλος και συνεχίζει: «Στοχεύουμε σε επενδύσεις που θα προσελκύσουν νέο κόσμο και θα επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο στους ορεινούς όγκους του Ταΰγετου και του Πάρνωνα. Επενδύουμε επίσης στην εικόνα της πόλης ώστε να γίνει πιο φιλική, πιο τουριστική, πιο σύγχρονη και εξωστρεφής».

  • Ο Δήμος Τρίπολης: «Με την ιστορία, τη φυσική ομορφιά και την κεντρική τοποθεσία της, η Τρίπολη αποτελεί προορισμό για όλους», υπογραμμίζει η αντιδήμαρχος Ελένη Καρούντζου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσαν οι συναντήσεις με επισκέπτες από 20 χώρες.
  • Ο Δήμος Τριφυλίας: «Συνδυάζουμε μνημεία ιστορίας και φύσης με έμφαση στον αγροτουρισμό και τον ελαιοκομικό τουρισμό», αναφέρει η αντιδήμαρχος Μαρία Παναγοπούλου.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη PHILOXENIA ανέδειξε το δυναμικό και πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν της περιοχής. Με κοινή στρατηγική, οι Δήμοι εργάζονται για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη δημιουργία ενός ενιαίου, αναγνωρίσιμου τουριστικού brand, καθιερώνοντας την Πελοπόννησο ως κορυφαίο προορισμό στην Ελλάδα και διεθνώς.