Ο Παναθηναϊκός γνώρισε την ήττα 2-0 από τη Σλάβια σε ένα ματς που πλήρωσε αμυντικές ολιγωρίες, αλλά και το οποίο έγινε ροντέο μετά την αποβολή του Παλάσιος στο 40′ με δεύτερη κίτρινη κάρτα για θέατρο που υπέδειξε ο Γάλλος διαιτητής Ρούντι Μπουκέτ και προκάλεσε εκνευρισμό στο τριφύλλι εντός και εκτός γηπέδου.
Οι πράσινοι έχασαν τη συνοχή τους, τη συγκέντρωση τους και το πλήρωσαν στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων του πρώτου ημιχρόνου με το γκολ που δέχθηκαν, ενώ στο δεύτερο μέρος και παρά το γεγονός πως και η Σλάβια σωστά έμεινε με δέκα παίκτες στο 52′ έδειξε να διαχειρίζεται καλύτερα το ματς με δέκα παίκτες και ακόμη μια ολιγωρία στην άμυνα έφερε ένα δεύτερο γκολ για τους γηπεδούχους και έκανε τα πράγματα για πρόκριση των πράσινων πολύ δύσκολα αλλά όχι ακατόρθωτα σε μια εβδομάδα στη Λεωφόρο.
Τα δύο γκολ των Τσέχων ήρθαν σε καίρια και κρίσιμα σημεία. Το μεν πρώτο δευτερόλεπτα πριν από τη λήξη του πρώτου μισού, με τον Παναθηναϊκό να παίζει με δέκα παίκτες και να μην μπορεί να διώξει την μπάλα από την περιοχή του σε μια φάση διαρκείας.
Ενώ το δεύτερο όταν η Σλάβια έμεινε αυτή με δέκα παίκτες και το τριφύλλι έδειχνε ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο, με τον Ουσόρ που πέρασε ως αλλαγή να εκτελεί εύστοχα παίρνοντας την επαναφορά μετά το δοκάρι.
Η Σλάβια θα μπορούσε μετά το 2-0 να σκοράρει κι άλλα γκολ, αλλά πότε ο Μπρινιόλι και πότε ο Μάγκνουσον ήταν εκεί και έκοψαν τις επιθέσεις των Τσέχων. Από την άλλη ο Παναθηναϊκός είχε μόνο μια καλή στιγμή με τον Βαγιαννίδη, αλλά το σουτ του νεαρού έφυγε από το κακό του πόδι με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να σκοράρει.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ξεκίνησε το ματς έχοντας στη διάθεση του τους τρεις από τους τέσσερις πράσινους που πέρασαν μια ίωση τις προηγούμενες μέρες και με μια έκπληξη, καθώς ο Χουάνκαρ έμεινε στον πάγκο με τον Γκάνεα να παίρνει θέση στο αρχικό σχήμα.
Ο Μπρινιόλι ήταν κάτω από τα γκολποστ με τον Κώτσιρα να παίζει δεξιά, τους Σάρλια – Μάγκνουσον να είναι το δίδυμο των στόπερ και τον Γκάνεα όπως είπαμε στα αριστερά. Στη μεσαία γραμμή αγωνίστηκαν οι Πέρεθ – Κουρμπέλης με τον Τσέριν να παίζει μπροστά τους και τους Αϊτόρ – Παλάσιος να ξεκινάνε στα δύο άκρα ενώ στην κορυφή της επίθεσης βρέθηκε ο Ιωαννίδης.
Από την άλλη και η Σλάβια ξεκίνησε με αλλαγές σε σχέση με αυτό που περίμεναν άπαντες. Με τον Ολαγίνκα να παίζει βασικός και τον Σορ να μένει στον πάγκο για τους γηπεδούχους. Η Σλάβια μπήκε καλύτερα στο παιχνίδι, είχε την κυκλοφορία της μπάλας και την κατοχή με τον Παναθηναϊκό στο πρώτο δεκάλεπτο να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό που είχαν επιβάλει στο παιχνίδι τους οι Τσέχοι, οι οποίοι μάλιστα απείλησαν πρώτοι με κεφαλιά του Τραορέ που έφυγε έξω.
Ο Παναθηναϊκός άρχισε να ανεβάζει την απόδοση του μετά το πρώτο δεκάλεπτο, περιόρισε τα λάθη του, ανέβασε την πίεση του, έκλεψε μπάλες και εν γένει μπήκε και αυτός στο παιχνίδι. Ο Παλάσιος μάλιστα ήταν αυτός που είχε την πρώτη καλή στιγμή για το τριφύλλι και το πρώτο σουτ στο ματς όταν στο 28′ έγινε αποδέκτης της μπάλας, επιχείρησε το διαγώνιο σουτ με τον Μάντους να απομακρύνει τη μπάλα.
Ο Παλάσιος δέχτηκε “εύκολα” μια κίτρινη κάρτα στο 31′ για ένα μαρκάρισμα έξω από την περιοχή και στο 39′ ενώ έκανε μια τρομερή ενέργεια, άνοιξε τη μπάλα λίγο παραπάνω, μπήκε εντός περιοχής και έπεσε χωρίς να ζητήσει κάποια παράβαση με τον Γάλλο ρέφερι όμως να θεωρεί πως ο Αργεντινός εκβίασε το πέναλτι με θέατρο και του έβγαλε δεύτερη κίτρινη/κόκκινη, σε μια απόφαση που αποδείχθηκε πως είχε κομβικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.
Ο Παναθηναϊκός προσπάθησε να πάει με το μηδέν στα αποδυτήρια, αλλά δεν τα κατάφερε. Στο 45+1′ ο Μπρινιόλι έδιωξε σωτήρια το πλασέ του Λίνγκερ από το ύψος της μικρής περιοχής και έβγαλε την μπάλα σε κόρνερ. Στη συνέχεια όμως ο Ιταλός δεν μπόρεσε να απομακρύνει, η μπάλα έφτασε στον Σρανζ που έκανε το γυριστό σουτ και άνοιξε το σκορ για τη Σλάβια σε ένα καθοριστικό σημείο.
Με την έναρξη του δευτέρου μέρους ο Γιοβάνοβιτς έριξε στο ματς τους Βαγιαννίδη και Σπόραρ και έβγαλε απ’ αυτό τους Αϊτόρ και Ιωαννίδη με τον Έλληνα μπακ να παίζει ως δεξί εξτρέμ και τον Τσέριν να κλείνει το χώρο από τα αριστερά.
Οι “πράσινοι” δεν μπήκαν καλά στο δεύτερο μέρος, αλλά στο 52’ η αριθμητική ισορροπία επανήλθε όταν ο Σπόραρ δέχτηκε μια μπαλιά στην πλάτη της άμυνας, πήγε να βγει τετ α τετ, αλλά ο Σάντος τον ανέτρεψε. Ο Γάλλος ρέφερι αφού πρώτα έδειξε κίτρινη στον Σλοβένο φορ κατάλαβε μετά πως είχε δώσει φάουλ για τον Παναθηναϊκό και έδειξε απευθείας κόκκινη στον Σάντος.
Εκεί οι παίκτες του τριφυλλιού αναθάρρησαν, αλλά η Σλάβια κατάφερε να τους “κόψει το βήχα” τέσσερα λεπτά αργότερα όταν είχε δοκάρι και γκολ στην ίδια φάση με αποτέλεσμα να γίνει το 2-0. Σε μια αμυντική ολιγωρία ο Εβέρτον βρέθηκε στο ύψος του πέναλτι, έκανε το σουτ η μπάλα σταμάτησε στο αριστερό δοκάρι αλλά γύρισε στον Ουσόρ που με νέο πλασέ έκανε το 2-0.
Ο Γιοβάνοβιτς προσπάθησε στη συνέχεια του ματς να κάνει επιθετικότερη την ομάδα του αλλά η Σλάβια έδειξε να διαχειρίζεται καλύτερα το παιχνίδι παίζοντας 10 VS 10 μέχρι το τέλος της αναμέτρησης και εν τέλει έφτασε στη νίκη με 2-0 και έχει πάρει ξεκάθαρο προβάδισμα πρόκρισης στην επόμενη φάση.
Οι συνθέσεις:
ΣΛΑΒΙΑ ΠΡΑΓΑΣ: Μάντους, Ντούντερα (46′ Ούσορ), Ούσου, Σάντος, Ντόρλεϊ, Τιεχί (46′ Εβέρτον), Χόλες, Σρανζ (72′ Μάζοπουστ), Τραορέ, Ολαγίνκα, Λινγκρ (57′ Σεβτσίκ).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Μπρινιόλι, Κώτσιρας, Σάρλια (86′ Πούγγουρας), Μάγκνουσον, Γκάνεα, Κουρμπέλης (72′ Καμπετσής), Πέρεθ, Τσέριν, Παλάσιος, Αϊτόρ (46′ Βαγιαννίδης), Ιωαννίδης (46′ Σπόραρ).
Η Victoria Kjaer Theilvig Μις Υφήλιος 2024 – Πρώτη φορά ο τίτλος στη Δανία
Τζούλια Αλεξανδράτου: Οι υπηρεσίες της ως call girl και πόσα χρεώνει ανά ώρα
Χρηστικές πληροφορίες για τις επικείμενες εκλογές του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2024 Focus Radio. All rights received.
0 comments