Μεγάλες καταστροφές προκάλεσαν άγνωστοι νωρίς τα ξημερώματα Τρίτης στις εγκαταστάσεις του 14ου Δημοτικού Καλαμάτας. Το περιστατικό αντιλήφθηκαν περίοικοι, οι οποίοι κάλεσαν την αστυνομία που ενημέρωσε άμεσα τη διευθύντρια, η οποία έφτασε στο σχολείο και αντίκρυσε εικόνες βανδαλισμού. Μάλιστα κάμερα που είναι τοποθετημένη στο χώρο κατέγραψε τους δράστες. οι οποίοι είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους.
Η Ιωάννα Μαρία Τσιρώνη, Διευθύντρια του σχολείου , περιγράφει το γεγονός, σημειώνοντας τα τελευταία χρόνια τα περιστατικά είναι συχνά και προκαλούν ανησυχία: “Ειδοποιήθηκα στη 1 τη νύχτα από την Αστυνομία ότι έχουν μπει άγνωστοι στο σχολείο και έχουν προξενήσει εκτεταμένες ζημιές. Μετέβη στο σχολείο και με συνοδεία αστυνομικών ερευνήσαμε όλους τους χώρους προκειμένου να διαπιστώσουμε τι φθορές είχαν προκληθεί. Ειδοποιήθηκα στη 1 τη νύχτα από την Αστυνομία ότι έχουν μπει άγνωστοι στο σχολείο και έχουν προξενήσει εκτεταμένες ζημιές.
Μετέβη στο σχολείο και με συνοδεία αστυνομικών ερευνήσαμε όλους τους χώρους προκειμένου να διαπιστώσουμε τι φθορές είχαν προκληθεί. Δύο διαρρήκτες είχαν παραβιάσει το παράθυρο της αίθουσας εκδηλώσεων σπάζοντας μέρος του τοίχου, αφαιρώντας το προστατευτικό κιγκλίδωμα, σπάζοντας το διπλό τζάμι του παραθύρου και μπαίνοντας στην αίθουσα. Άναψαν τα φώτα, έψαξαν και αφαίρεσαν την κονσόλα, τον ενισχυτή και διάφορα εξαρτήματα ενώ όλη αυτή την ώρα χτυπούσε ο συναγερμός. Στη συνέχεια έσπασαν την πόρτα του κυλικείου, έψαξαν το χώρο και αφαίρεσαν τα χρήματα που βρήκαν. Προχώρησαν δίπλα και αφού έσπασαν δύο ξύλινες πόρτες εισήλθαν στο γραφείο εκπαιδευτικών. Περίοικοι ειδοποίησαν την Αστυνομία και ομάδα ΔΙΑΣ προσήλθε στο σημείο. Προφανώς τους άκουσαν , προσπάθησαν να ανοίξουν τις σιδερένιες πόρτες εξόδου από το κτήριο, κατάφεραν να ανοίξουν μια σπάζοντας το εσωτερικό λουκέτο και πηδώντας από την περίφραξη του σχολείου σε παρακείμενο χτήμα που δεν είναι εφικτή η πρόσβαση με όχημα, διέφυγαν.
Στη διάρκεια της νύχτας κατέθεσα μήνυση και παρέδωσα το οπτικό υλικό από τις κάμερες. Όλοι συμφωνούσαμε ότι τέτοιας έκτασης καταστροφή που έγινε με τόση επιμονή και βία ήταν πρωτόγνωρη ακόμα και για τους αστυνομικούς. Την επόμενη μέρα στο πρώτο διάλειμμα οι μαθητές εντόπισαν μέσα στα χορτάρια τα κλοπιμαία. Τα συλλέξαμε αλλά δεν έχουν ελεγχθεί ακόμα αν λειτουργούν – πράγμα μάλλον απίθανο.
Ο Δήμος έστειλε εργάτες που επισκεύασαν τις πόρτες, ώστε να μπορέσει να ασφαλίσει πάλι το κτήριο. Απομένουν ακόμα εργασίες και θέλουμε να πιστεύουμε ότι όλοι οι εκπρόσωποι του Δήμου που πέρασαν χθες από το σχολείο δε θα μείνουν στα λόγια, αλλά επιτέλους θα προβούν σε τέτοιες ενέργειες που θα εδραιώσουν το αίσθημα ασφάλειας σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές αφουγκραζομενοι και υλοποιώντας τις εισηγήσεις όλων όσοι αντιμετωπίζουμε το ζήτημα από μέσα.
Οι ζημιές που έγιναν ήταν πολύ μεγαλύτερες από την αξία των κλοπιμαίων και το μεγαλύτερο πλήγμα ήταν το μούδιασμα των μαθητών μπροστά στις καταστροφές μέχρι να έρθει η σήμανση για αποτυπώματα .
Στα σχολεία που προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε τις αξίες της αλληλεγγύης, της ενσυναίσθησης, της καλοσύνης, της προσφοράς, να μιλάμε ενάντια στη βία και την αυθαιρεσία πώς να εξηγήσουμε στους μαθητές αυτή την εισβολή χωρίς λόγο και με τέτοιο μένος;
Χθες για τους μαθητές μας ήταν μια δύσκολη μέρα. Σε ένα σχολείο που κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια έχουμε κλοπές και φθορές, ενημερώνουμε δεν έχει μείνει τίποτα άλλο άξιο κλοπής. Ας σταματήσουν οι βανδαλισμοί! Δύο διαρρήκτες είχαν παραβιάσει το παράθυρο της αίθουσας εκδηλώσεων σπάζοντας μέρος του τοίχου, αφαιρώντας το προστατευτικό κιγκλίδωμα, σπάζοντας το διπλό τζάμι του παραθύρου και μπαίνοντας στην αίθουσα. Άναψαν τα φώτα, έψαξαν και αφαίρεσαν την κονσόλα, τον ενισχυτή και διάφορα εξαρτήματα ενώ όλη αυτή την ώρα χτυπούσε ο συναγερμός. Στη συνέχεια έσπασαν την πόρτα του κυλικείου, έψαξαν το χώρο και αφαίρεσαν τα χρήματα που βρήκαν.
Προχώρησαν δίπλα και αφού έσπασαν δύο ξύλινες πόρτες εισήλθαν στο γραφείο εκπαιδευτικών. Περίοικοι ειδοποίησαν την Αστυνομία και ομάδα ΔΙΑΣ προσήλθε στο σημείο. Προφανώς τους άκουσαν , προσπάθησαν να ανοίξουν τις σιδερένιες πόρτες εξόδου από το κτήριο, κατάφεραν να ανοίξουν μια σπάζοντας το εσωτερικό λουκέτο και πηδώντας από την περίφραξη του σχολείου σε παρακείμενο χτήμα που δεν είναι εφικτή η πρόσβαση με όχημα, διέφυγαν. Στη διάρκεια της νύχτας κατέθεσα μήνυση και παρέδωσα το οπτικό υλικό από τις κάμερες. Όλοι συμφωνούσαμε ότι τέτοιας έκτασης καταστροφή που έγινε με τόση επιμονή και βία ήταν πρωτόγνωρη ακόμα και για τους αστυνομικούς. Την επόμενη μέρα στο πρώτο διάλειμμα οι μαθητές εντόπισαν μέσα στα χορτάρια τα κλοπιμαία. Τα συλλέξαμε αλλά δεν έχουν ελεγχθεί ακόμα αν λειτουργούν – πράγμα μάλλον απίθανο. Ο Δήμος έστειλε εργάτες που επισκεύασαν τις πόρτες, ώστε να μπορέσει να ασφαλίσει πάλι το κτήριο.
Απομένουν ακόμα εργασίες και θέλουμε να πιστεύουμε ότι όλοι οι εκπρόσωποι του Δήμου που πέρασαν χθες από το σχολείο δε θα μείνουν στα λόγια, αλλά επιτέλους θα προβούν σε τέτοιες ενέργειες που θα εδραιώσουν το αίσθημα ασφάλειας σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές αφουγκραζομενοι και υλοποιώντας τις εισηγήσεις όλων όσοι αντιμετωπίζουμε το ζήτημα από μέσα.
Οι ζημιές που έγιναν ήταν πολύ μεγαλύτερες από την αξία των κλοπιμαίων και το μεγαλύτερο πλήγμα ήταν το μούδιασμα των μαθητών μπροστά στις καταστροφές μέχρι να έρθει η σήμανση για αποτυπώματα . Στα σχολεία που προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε τις αξίες της αλληλεγγύης, της ενσυναίσθησης, της καλοσύνης, της προσφοράς, να μιλάμε ενάντια στη βία και την αυθαιρεσία πώς να εξηγήσουμε στους μαθητές αυτή την εισβολή χωρίς λόγο και με τέτοιο μένος; Χθες για τους μαθητές μας ήταν μια δύσκολη μέρα. Σε ένα σχολείο που κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια έχουμε κλοπές και φθορές, ενημερώνουμε δεν έχει μείνει τίποτα άλλο άξιο κλοπής. Ας σταματήσουν οι βανδαλισμοί!”
Η σκέψη που ξεκίνησε από ένα παιδικό όνειρο και είχε αντικείμενο την δημιουργία ενός ραδιοφώνου που θα είχε άποψη και θα σεβόταν τον ακροατή έγινε πράξη. Δημιουργήσαμε με πολύ κόπο, μεράκι και φαντασία έναν σταθμό καθρέφτη της προσωπικότητάς μας. Εδώ θα βρεις ειδήσεις, αθλητικά, μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση. H σωστή και προσεκτική εναλλαγή και διαδοχή των μουσικών ήχων, είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας του Focus 99,6. Παλιές αλλά και νέες κυκλοφορίες σχηματίζουν το χαρακτήρα του, κρατώντας την νεανική του όψη και την θέληση για ραδιόφωνο επικοινωνία και ψυχαγωγία. Είναι ο σταθμός που διαβάζει τη σκέψη του ακροατή και σέβεται την προσωπικότητα του.
Copyright © 2025 Focus Radio. All rights received.
0 comments