Συνελήφθη στην Καλαμάτα 37χρονος Βούλγαρος που καταζητούνταν έπειτα από βούλευμα για υπόθεση ναρκωτικών

Στη σύλληψη ενός 37χρονου υπηκόου Βουλγαρίας προχώρησαν αστυνομικοί στην Καλαμάτα, καθώς σε βάρος του εκκρεμούσε βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Καλαμάτας για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Ο 37χρονος εντοπίστηκε και συνελήφθη το πρωί του Σαββάτου από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Μεσσηνίας, στο πλαίσιο αστυνομικού ελέγχου.

Σύμφωνα με τις Αρχές, σε βάρος του είχε εκδοθεί βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Καλαμάτας από τον περασμένο Φεβρουάριο, με το οποίο οι περιοριστικοί όροι που του είχαν επιβληθεί αντικαταστάθηκαν με το μέτρο της προσωρινής κράτησης, ενόψει της τακτικής εκδίκασης της υπόθεσης για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στις αρμόδιες δικαστικές αρχές προκειμένου να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες.