Καθολικό το αίτημα για την άμεση κατασκευή του δρόμου “Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα”

Ο Δήμος Καλαμάτας συμμετείχε σε δράση διεκδίκησης για την υλοποίηση του οδικού άξονα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, που πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024, στην πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα. Την πρωτοβουλία, στην οποία συμμετείχαν πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί παράγοντες, εκπρόσωποι φορέων και συλλογικοτήτων, καθώς πολίτες από τη Μεσσηνία και την Ηλεία, είχαν οι Εμπορικοί Σύλλογοι των δύο περιοχών. Καθολικό αίτημα, όπως αυτό εκφράστηκε, η άμεση κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της χθεσινής συγκέντρωσης, πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Βουλευτή Μεσσηνίας Περικλή Μαντά συνάντηση αντιπροσωπείας των φορέων με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Θανάση Κοντογιώργη.

c07f8035 903e 474a 9492 20e3329b699b

Στη συνάντηση μετείχαν εκ μέρους της Μεσσηνίας, η Δήμαρχος Οιχαλίας Παναγιώτα Γεωργακοπούλου, ο Αντιδήμαρχος Καλαμάτας Γιώργος Φάβας, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Βαγγέλης Ξυγκώρος και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κυπαρισσίας Δημήτρης Τερζής.

Μιλώντας για τη δράση διεκδίκησης, ο εκπρόσωπος του Δημάρχου Καλαμάτας, Αντιδήμαρχος Γιώργος Φάβας, επεσήμανε την αξία των κοινών δράσεων όλων των φορέων Μεσσηνίας και Ηλείας, καθώς ο εν λόγω οδικός άξονας είναι αναγκαίος για την ασφάλεια και την ανάπτυξη της περιοχής. Τόνισε, δε, ότι ο Δήμος Καλαμάτας, ενώνει τη φωνή του στην κατεύθυνση να υπάρξουν άμεσα εξελίξεις που θα οδηγήσουν στην κατασκευή του πολύπαθου οδικού άξονα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.

6024d431 1b29 4180 8e2c 64b63eaeb469

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης & Αναψυχής Καλαμάτας

Ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Αναψυχής Καλαμάτας θεωρεί αναγκαιότητα τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου Καλαμάτας και θεωρεί επιτακτική ανάγκη να λήξει άμεσα το θέμα της παραχώρησης του μετά και την κατάθεση της μοναδικής προσφοράς από το επενδυτικό σχήμα που παρουσιάστηκε.  

Θεωρεί άμεση και επιβεβλημένη την σύσταση ενός φορέα διεκδίκησης ολοκλήρωσης του αυτοκινητόδρομου Πύργος-Καλό νερό-Τσακώνα που θα ενοποιήσει τον οδικό άξονα της δυτικής Ελλάδος με την πόλη της Καλαμάτας. Οι πιέσεις πρέπει να είναι συνεχείς και οι δικαιολογίες δήθεν τεχνικών ζητημάτων δεν πρέπει να γίνονται αποδεκτές. Είμαστε στο 2024 η τεχνολογία κάνει θαύματα, σίγουρα θα υπάρχει τρόπος να περάσουμε τον Καϊάφα.

Μόνο με Ισόρροπη ανάπτυξη θα αποφύγουμε φαινόμενα φτωχοποίησης περιφερειών αλλά και φαινόμενα υπερτουρισμού σε άλλες.

Τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα από την ΕΛΣΤΑΤ με τους τζίρους των Τουριστικών Επιχειρήσεων δείχνουν για ακόμη μία φορά την έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού από την Κεντρική Κυβέρνηση.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Η Κρήτη, το Ιόνιο, η Θεσσαλονίκη και η Αττική κατέγραψαν το 80% του συνολικού Τουριστικού Εισοδήματος. Με την Πελοπόννησο, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, Ήπειρο και Β. Αιγαίο να έχουν το υπόλοιπο 20%.

Αν Η Ελλάδα επιθυμεί δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη θα πρέπει να εφαρμόσει μία διαφορετική πολιτική στον Τουρισμό. Πρέπει να σκύψει στις μη προβεβλημένες περιοχές όπως η Πελοπόννησος και να επισπεύσει τα έργα υποδομών όπως το αεροδρόμιο, το οδικό δίκτυο και το δίκτυο σιδηροδρόμων.   Οι Φορείς, οι Αρχές και οι Συλλογικές οντότητες πρέπει να ενώσουν δυνάμεις και να διεκδικήσουν την ολοκλήρωση των υποδομών στις περιοχές τους. Μόνο τότε θα έρθει η ΑΝΑΠΤΥΞΗ.