Έρευνα σοκ για την Ελληνική τηλεόραση

Έρευνα δείχνει πως η πανδημία επηρέασε τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.

Μία νέα έρευνα ρίχνει φως στη σχέση των Ελλήνων καταναλωτών με τις διαδικτυακές εφαρμογές παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου και τη χρήση των επικοινωνιών (μηνύματα και βίντεο κλήσεις).

Συγκεκριμένα, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ανέθεσε στην εταιρία Metron Analysis την πραγματοποίηση έρευνας με σκοπό την καταγραφή των στοιχείων χρήσης διαδικτυακών εφαρμογών παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου, ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και πραγματοποίησης κλήσεων / βιντεοκλήσεων από τους Έλληνες καταναλωτές.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι 6 στους 10 Έλληνες γύρισαν την πλάτη τους στην τηλεόραση και στράφηκαν σε διαδικτυακές πλατφόρμες. Παράλληλα, παρατηρείται πως κατά την εμφάνιση του κορονοϊού στη χώρα, τον Μάρτιο του 2020, πολλοί ήταν οι Έλληνες που στράφηκαν σε εφαρμογές ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και βίντεο κλήσεων. 

Εφαρμογές Τηλεοπτικού Περιεχομένου

  • 6 στους 10 χρήστες Internet παρακολουθούν τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών
  • 20% χρησιμοποιεί καθημερινά κάποια εφαρμογή τηλεοπτικού περιεχομένου
  • Περίπου 5 στους 10 ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν εφαρμογές τηλεοπτικού περιεχομένου μετά τον Μάρτιο 2020

Εφαρμογές Ανταλλαγής Μηνυμάτων

  • 60% χρησιμοποιεί καθημερινά κάποια εφαρμογή ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων
  • 9 στους 10 χρήστες Internet πραγματοποιούν κλήσεις / βιντεοκλήσεις μέσω διαδικτυακών εφαρμογών
  • Περίπου 9 στους 10 άρχισαν να χρησιμοποιούν κάποια νέα εφαρμογή ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων μετά τον Μάρτιο 2020

Εφαρμογές Κλήσεων / Βιντεοκλήσεων

  • 9 στους 10 χρήστες Internet πραγματοποιούν κλήσεις / βιντεοκλήσεις μέσω διαδικτυακών εφαρμογών
  • 84% άρχισαν να χρησιμοποιούν κάποια νέα εφαρμογή για κλήσεις / βιντεοκλήσεις μετά τον Μάρτιο 2020
  • 37% χρησιμοποιεί καθημερινά κάποια εφαρμογή για κλήσεις / βιντεοκλήσεις

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Δεκέμβριος 2020 – Φεβρουάριος 2021, τηλεφωνικά σε δείγμα 2.000 ατόμων και online σε δείγμα 994 ατόμων, ηλικίας άνω των 16 ετών.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *