Διαξιφισμοί ελέω τηλεοπτικού σποτ για την τουριστική προβολή της Πελοποννήσου

Έντονες αντιδράσεις έχει φέρει το νέο τηλεοπτικό spot για την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ένα βίντεο διάρκειας 1 λεπτού και 34 δευτερολέπτων, όπου προσπαθεί να πείσει ότι η Πελοπόννησος είναι καλύτερος προορισμός από νησί με ζηλόφθονες χαρακτηρισμούς.

Οι αντιδράσεις αυτές ώθησαν τον επικεφαλή της αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και πρώην Περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη να προβεί σε μία τοποθέτηση η οποία αποτυπώθηκε μέσω μιας επικριτικής ανακοίνωσης που εκφράζει μια διαφορετική προσέγγιση της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Η ανακοίνωση:

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους Πελοποννήσιους πολίτες και επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού, θεώρησα καθήκον μου να αποστείλω επιστολή στον θεσμικό εκπρόσωπο της Πολιτείας, αρμόδιο Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, με αίτημα την άμεση απόσυρση του νέου σποτ που παρουσίασε η Περιφερειακή Αρχή για την τουριστική προβολή της Πελοποννήσου.

Τα προηγούμενα χρόνια ως Περιφερειάρχης, εγώ και οι συνεργάτες μου εφαρμόσαμε την πολιτική της εξωστρέφειας, έχοντας εξαιρετική συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα όπως η ΤΕΜΕΣ και η AEGEAN.

Με σκληρή δουλειά και αγάπη για τον τόπο μας, καταφέραμε όλοι μαζί η Πελοπόννησος να μπει στο χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού, ως ένας ανερχόμενος προορισμός, ο οποίος προσφέρει πλειάδα εμπειριών, σύγχρονες υποδομές, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, δίπλα στον εγνωσμένο φυσικό της πλούτο, τη βαθιά της παράδοση και τα παγκόσμιας φήμης μνημεία πολιτισμού. 

Το πιο σημαντικό ήταν το χτίσιμο ενός ισχυρού «brand name», διεθνώς προβεβλημένου και βραβευμένου, την ταυτότητα της Πελοποννήσου «Μυθική Πελοπόννησος-Mythical Peloponnese».

Το νέο τουριστικό σποτ που είδε το φως της δημοσιότητας για την προβολή του προορισμού «Πελοπόννησος» πλήττει ανεπανόρθωτα τη δυναμική, σύγχρονη και πολλά υποσχόμενη τουριστική εικόνα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Το συγκεκριμένο σποτ δημιουργεί ενδοπεριφερειακή και διαπεριφερειακή σύγκρουση ανάμεσα σε Ελληνικούς προορισμούς, προσβάλλει την Πελοπόννησο και την Ελλάδα, απαξιώνοντας εντελώς την εθνική στρατηγική και απέχει απο τους κανόνες και τους όρους του σύγχρονου «marketing», που επιβάλλουν έρευνες «marketing» και «branding» και όχι αποσπασματικές δράσεις, πριν τη δημοσιοποίηση οποιασδήποτε διαφημιστικής καμπάνιας για τον τουρισμό.

Η Πελοπόννησος παρουσιάζεται και προβάλλεται στο συγκεκριμένο σποτ ως μία υπανάπτυκτη Περιφέρεια, στέλνοντας λανθασμένα μηνύματα στον επισκέπτη για την παράδοση, την κουλτούρα και τον πολιτισμό του τόπου μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Πελοπόννησος σε επίπεδο Επικράτειας είναι η πρώτη Περιφέρεια σε παροχές ποιοτικού τουρισμού, με δεδομένο ότι λειτουργούν δύο από τα μεγαλύτερα «destination resorts» σε περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης.

Τα «likes» για τα «likes» δεν φέρνουν τουρίστες και ένα φλύαρο χιουμοριστικό βίντεο θα μπορούσε να αποτελεί περιεχόμενο για μια σελίδα στο «youtube», σε καμία περίπτωση όμως το κεντρικό βίντεο διαφημιστικής καμπάνιας ενός προορισμού από θεσμικό αυτοδιοικητικό φορέα.

Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ οφείλουν να προστατεύσουν το διχασμό και τη δυσφήμηση της Πελοποννήσου και της Ελλάδας και άμεσα να αναλάβουν πρωτοβουλία για την απόσυρση αυτού του ντροπιαστικού διαφημιστικού σποτ.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *